Novas de interese

Grupo de Investigación SEPA

El grupo de investigación en Pedagogía Social y Educación Ambiental de la Universidad de Santiago de Compostela realiza un estudio que tiene como finalidad conocer cómo ha sido la conciliación y los tiempos de ocio de las familias con hijas e hijos escolarizados en Educación Primaria durante el confinamiento. También, busca indagar las medidas que serán necesarias para el próximo curso escolar y hacer propuestas.


Su colaboración resulta imprescindible para realizar este trabajo. Puede cubrir una breve encuesta anónima en el siguiente enlace: https://www.survio.com/survey/d/contiempos

Rellénelo solo si tiene hijos o hijas cursando Educación Primaria.

Los datos recogidos respetan la legislación vigente de Protección de Datos Personales.

Agradecemos su sinceridad, su tiempo y disponibilidad.

Si quiere saber más, estamos en www.contiempos.com

 

 Esta xornada ten a súa orixe nas clases da materia de Contextos Educativos-2º Pedagoxía.

Durante os dous últimos anos vimos organizando esta iniciativa de forma presencial, pero a situación actual lévanos a propoñer que a edición deste ano sexa virtual, coa intención de mantela viva.

Os obxectivos principais son:

  • Reflexionar as oportunidades da pedagoxía en tempos de crise.
  • Dar a coñecer contextos profesionais da pedagoxía.

Queremos agradecer a colaboración de tódalas persoas que fan posible esta xornada: en primeiro lugar ao alumnado de 2º, 3º e 4º, ás/aos profesionais que comparten as súas experiencias, ao Grupo de Investigación SEPA- interea e á Facultade de Ciencias da Educación da USC.

El Comité Organizador del Congreso Internacional de la SIPS 2020-XXIII Seminario lnteruniversitario de Pedagogía Social y la Sociedad Iberoamericana de Pedagogía Social (SIPS), tras mantener una reunión virtual para valorar la situación generada por el COVID 19, ha llegado a la conclusión de que no se dan las garantías suficientes para la celebración del Congreso-Seminario en las fechas previstas. Por ello ha decidido posponer su realización hasta el año 2021.

Avaliação e monitoramento de políticas públicas de educação ambiental no Brasil: transição para sociedades sustentáveis

 

Co afán de dar a coñecer traballos que contribúan a mellorar a nosa educación e o mundo, compartimos o libro “Avaliação e monitoramento de políticas públicas de educação ambiental no Brasil: transição para sociedades sustentáveis”. Esta publicación é o resultado do proceso participativo de construción do Sistema Brasileño de Monitoreo e Avaliación de Políticas Públicas de Educación Ambiental-MonitoraEA (http://www.monitoraea.org.br/).

Tanto o libro como o Sistema MonitoraEA foron lanzados o 13 de novembro en Brasilia/DF, durante o Seminario Nacional que abordou o tema presentando os primeiros resultados do Sistema e, en particular, os indicadores de políticas públicas para a educación ambiental.

Pódese consultar o libro no seguinte enlace: https://www.funbea.org.br/wp-content/uploads/2019/11/livro-MonitoraEA.pdf
 

Desde a Universidade das Illas Baleares, a través do grupo de investigación GIFES ponse en marcha o curso de Experto Universitario en Prevención de drogodependencias.
O curso integra o material do Currículum Universal de prevención e o material desenvolvido no proxecto UPC-Adapt, no que participou o grupo, que tiña como obxectivo proporcionar un currículum estandarizado en prvención para Europa. Representa pois, unha oportunidade única para traballar con este completo currículum.
A modalidade do curso é online e a matrícula está xa aberta ata o 30 de xaneiro de 2020.
 
Podedes encontrar máis información aquí